Dienstverleningsconcepten
Ontdek hoe je de gemeentelijke dienstverlening slimmer en effectiever organiseert. Op deze pagina vind je praktische inzichten, inspirerende voorbeelden en strategische oplossingen die aansluiten bij de behoeften van inwoners en ondernemers. Laat je inspireren door de praktijk van andere gemeenten en bouw samen aan passende dienstverlening.
Relevante kennisartikelen
Inwoners niet als nummer, wel als klant behandelen
De gemeente Tilburg lijkt het allemaal te hebben: een nieuwe, moderne publiekshal en een omnichannel-aanpak voor klantcontact. Voor dat laatste…
- Dienstverleningsconcepten
- Klantcontact
‘Op Saba zie je direct dat het om mensen draait’
- Dienstverleningsconcepten
- Visie op dienstverlening
Werktafels: leren van maatwerk om dienstverlening blijvend te verbeteren
- Dienstverleningsconcepten
De Doorbraakmethode: een standaardaanpak voor maatwerk
- Dienstverleningsconcepten
Maak gebruik van elkaars dienstverleningsconcepten
In het ledendeel vind je documenten en andere informatie over dienstverleningsconcepten uit verschillende gemeenten. Daarnaast kunnen leden elkaar vragen stellen over de implementatie of andere zaken rond de dienstverleningsconcepten.
Ben je op zoek naar een bepaald voorbeeld? Bekijk de beschikbare dienstverleningsconcepten in het ledendeel (alleen voor leden).
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Ongeveer 1 tot 2 keer per maand versturen we een aangepaste versie van onze ledennieuwsbrief aan geïnteresseerden. Hierin delen we alle informatie die ook interessant en bruikbaar is voor niet-leden