Delen

Op de hoogte blijven van onze laatste nieuwsitems en ontwikkelingen? Volg onze LinkedIn pagina

Volg VDP op LinkedIn
10 februari 2021

Interactiecoaches helpen de leefwereld van mensen centraal te zetten

Mensen centraal zetten in de communicatie en dienstverlening van je eigen organisatie blijkt niet altijd makkelijk. De ambitie is er, maar hoe breng je het centraal stellen van mensen in de praktijk? Waar moet je beginnen? Hoe ga je met mensen in gesprek? En wat doe je met wat je gehoord hebt?

Wat doen interactiecoaches?

Interactiecoaches kunnen je daarbij helpen. Het zijn ervaren gesprekspartners, die werken bij verschillende overheidsorganisaties en ervaring hebben met het centraal stellen van mensen. Ze zijn in staat om samen met de organisatie de leefwereld en behoeftes van mensen naar binnen te halen. Niet als projectleider of projectmedewerker, maar als coach van een team. Met uiteindelijk als doel dat dat team en de organisatie zelf verder kunnen.

Benieuwd naar de inzet van een interactiecoach voor jouw gemeente?

Als een interactiecoach aan de slag gaat is hij of zij tenminste 24 uur beschikbaar voor jouw organisatie. Dit kan aaneengesloten zijn of verspreid over een aantal weken, uiteraard in goed overleg. De inzet van een interactiecoaches is bovendien kosteloos.

Ben je benieuwd of een interactiecoach jouw gemeente kan helpen? Vertegenwoordigers van het programma Mens Centraal gaan dan graag in gesprek om dat samen te onderzoeken. Zij willen namelijk écht iets toevoegen en de interactiecoaches daar inzetten waar ook echt resultaten voor mensen kunnen worden bereikt.

Waar vind ik meer informatie?

Wil je meer weten over het werk van de interactiecoaches, kijk dan op de website van het programma Mens Centraal. Of neem contact op met Marcello Noto, Projectmanager Interactiecoaches bij het programma Mens Centraal.