Delen

Op de hoogte blijven van onze laatste nieuwsitems en ontwikkelingen? Volg onze LinkedIn pagina

Volg VDP op LinkedIn
19 november 2020

Bijeenkomst 'Goede dienstverlening komt van binnenuit'

Dé kritische succesfactor voor goede dienstverlening is hoe een medewerker zich naar een inwoner of ondernemer opstelt. Hoe goed de strategie, instrumenten of uitvoeringsorganisatie ook zijn, de houding en het gedrag van mensen bepalen uiteindelijk de klantervaring. Een aantal van onze leden heeft daarom intern geëxperimenteerd met nieuwe manieren om talent voor dienstverlening te ontwikkelen. Tijdens de kwartaalbijeenkomst van 12 november delen vier gemeenten hun beste ervaringen. Inspiratie voor goede dienstverlening van binnenuit!

Delen best practices door leden

Tijdens deze kennissessie voor leden deelden een aantal leden hun best practise voor het verder ontwikkelen van het talent voor dienstverlening van collega's en medewerkers. Voor het verbeteren van het DNA van de dienstverlening. Tijdens de kwartaalbijeenkomst van 12 november deelden Drechtsteden, Breda, Zoetermeer en Nieuwegein hun beste ervaringen.
Inspiratie voor goede dienstverlening van binnenuit!  

  • Complimentenboekje – Drechtsteden
  • Houding en gedrag = werk aan de winkel: KLANTWERK – gemeente Breda
  • Gastgerichtheid – gemeente Zoetermeer
  • Escaperoom – gemeente Nieuwegein

Voor degene die niet bij de laatste online kennissessie waren of als je graag de presentaties nog met collega's willen delen: hier vind je alle informatie van deze bijeenkomst.