Jan Willem Bos
Jan Willem Bos

Afdelingshoofd Klantcontactcentrum

Postbus 30001
7800 RA Emmen
0591 - 685 730

Lid vanaf maart 2009

Jan Willem Bos

Over mijzelf
Sinds 2004 ben ik werkzaam voor de gemeente Emmen in de publieke dienstverlening. Daarvoor heb ik in verschillende branches in het bedrijfsleven gewerkt.

Dienstverlening gemeente Emmen
Als grootste uitdaging zie ik het daadwerkelijk centraal stellen van onze inwoners en het inrichten van de uitvoering van onze dienstverlening vanuit de focus en situatie van diezelfde inwoner.

Een professioneel Klant Contact Centrum (KCC) maakt hiervan deel uit. Het KCC is de herkenbare- en meest nabije ingang waar burgers, bedrijven en instellingen terecht kunnen met al hun vragen aan de overheid. Ze krijgen direct antwoord (of een product) of worden goed doorgeleid, waardoor sprake is van samen- hangende overheidsdienstverlening. De burger hoeft zijn vraag maar één keer te stellen en zijn informatie maar één keer door te geven. De burger wordt echt geholpen, binnen de gestelde termijn.

De organisaties zijn om de burger georganiseerd in plaats van dat de burger de inrichting van de organisaties moet kennen.