Elo de Mul
Elo de Mul

Directeur Dienstverlening Drechtsteden

Postbus 8
3300 AA Dordrecht
078 - 770 4577

Lid vanaf april 2010

Elo de Mul

 

Over mijzelf

Sinds 2015 ben ik Directeur Dienstverlening Drechtsteden, een nieuwe dienstverleningsorganisatie voor vier Drechtsteden. Sinds 2011 werk ik voor de gemeente Dordrecht.

In mijn loopbaan is het werken voor en met ‘de klant’ de rode draad. Het kennen van je klant, het inspelen op zijn/haar behoefte en het continue verbeteren van de dienstverlening vind ik een enorm energie-gevende job. Door te luisteren naar klantervaringen en scherp te zijn op processen kunnen producten, diensten én de dienstverlening als geheel steeds beter aansluiten bij wat de klant nodig heeft. Daar heb ik in verschillende functies aan kunnen bijdragen zowel in het bedrijfsleven als bij de (semi-)overheid.

Dienstverlening Drechtsteden

Dienstverlening Drechtssteden (DD) is de dienstverleningsorganisatie die werkt voor Alblasserdam, Dordrecht, Hendrik-Ido-Ambacht en Sliedrecht. We bedienen in totaal bijna 200.000 inwoners en ondernemers in de Drechtsteden. De samenwerking tussen vier gemeenten in één organisatie is tamelijk uniek en is sinds begin 2016 officieel gestart. Binnen DD voeren we een groot aantal publieksdiensten taken uit en zijn we volop bezig met het realiseren van vernieuwingen op dienstverlening.  We zetten daarbij in op Persoonlijk, Snel & Digitaal.

VDP

Ik ben sinds 2011 lid van de VDP en in april 2016 toegetreden tot het bestuur van de VDP. De VDP is bij uitstek geschikt om elkaar te inspireren, van elkaar te leren en de dienstverlening van de lokale overheid verder te ontwikkelen en vernieuwen.

Ik vind het daarbij vooral belangrijk dat we met elkaar de ‘stip’ op de horizon zetten zodat we gezamenlijk, met alle partijen om ons heen, de benodigde ontwikkelkracht kunnen maken om onze gemeentebrede dienstverlening steeds beter, klantgerichter, en efficiënter te maken.