Kennisartikelen
De kennisartikelen van de VDP bevatten praktische inzichten, inspirerende voorbeelden en strategische oplossingen in de gemeentelijke dienstverlening. Veel zijn ontstaan doordat onze leden hun kennis en ervaring delen met het totale veld van overheidsdienstverlening. Laat je inspireren door deze artikelen en versterk daarmee de dienstverlening van je gemeente.
Filters
Sla filters over
Filters:
Lees artikel
Lees artikel
Inwoners niet als nummer, wel als klant behandelen
- Dienstverleningsconcepten
- Klantcontact
Lees artikel
Het Overheidsloket: gezamenlijke overheidsdienstverlening in Enschede
- Klantcontact
- Overheidsbrede dienstverlening
Lees artikel
Met een goed klantbeeld betere informatie aan inwoners en ondernemers
- Common Ground
- Klantcontact
Lees artikel
MijnZaken: track en trace voor overheidsdienstverlening
- Klantcontact
- Omnichannel
Lees artikel
IJsselgemeenten ontwikkelen app voor laagdrempelig klantcontact
- Digitalisering
- Klantcontact
Lees artikel
Persoonlijke hulp bij digitale informatievragen
- Inclusieve dienstverlening
- Klantcontact