10 mei 2023
Starttijd:08:30 uur
Eindtijd:17:00 uur
Locatie:Van der Valk Hotel - Utrecht
Tijdens KCC Interactief krijg je op één dag meer zicht en grip op klantgerichtheid, klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor je? Waar kun je van elkaar leren en samenwerken?
In deze masterclass klantgerichtheid:
Docent is Jerry Downing, grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Klantgerichtheid en -beleving lopen als een rode draad door zijn carrière. Hij is een veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen.
In 2017 is hij Publiek Interactief begonnen, een trainings- en adviesbureau dat helpt om de (online) dienstverlening van organisaties naar een hoger plan te tillen. Verschillende gemeenten, maar ook Coca Cola Brussel, Heineken, Duinrell hebben trainingen en workshops van Jerry Downing gevolgd.
Zijn kernwoorden: customer centric, resultaat, verbindingen leggen, samenwerken, coaching, prikkelen, creatief, analytisch, resultaatgericht, gedreven, communicatie, realisme, authenticiteit en een gezonde dosis humor.
VDP is mediapartner van KCC interactief. Onze leden krijgen korting op de toegangsprijs.