Op de hoogte blijven van onze laatste nieuwsitems en ontwikkelingen? Volg onze LinkedIn pagina

Volg VDP op LinkedIn
10 mei 2023

KCC interactief - masterclass klantgerichtheid

Datum:

10 mei 2023

Starttijd:

08:30 uur

Eindtijd:

17:00 uur

Locatie:

Van der Valk Hotel - Utrecht

Tijdens KCC Interactief krijg je op één dag meer zicht en grip op klantgerichtheid, klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor je? Waar kun je van elkaar leren en samenwerken?

In deze masterclass klantgerichtheid:

  • Leer je jouw organisatie te transformeren van statisch naar dynamisch
  • Ontdek je hoe klantgerichtheid kan bevorderen in tijden van onzekerheid
  • Ontdek je de kracht van effectieve social care
  • Wordt actuele thematiek behandeld door middel van theorie- én praktijksessies

Docent is Jerry Downing, grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Klantgerichtheid en -beleving lopen als een rode draad door zijn carrière. Hij is een veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen.

In 2017 is hij Publiek Interactief begonnen, een trainings- en adviesbureau dat helpt om de (online) dienstverlening van organisaties naar een hoger plan te tillen. Verschillende gemeenten, maar ook Coca Cola Brussel, Heineken, Duinrell hebben trainingen en workshops van Jerry Downing gevolgd.

Zijn kernwoorden: customer centric, resultaat, verbindingen leggen, samenwerken, coaching, prikkelen, creatief, analytisch, resultaatgericht, gedreven, communicatie, realisme, authenticiteit en een gezonde dosis humor.

VDP is mediapartner van KCC interactief. Onze leden krijgen korting op de toegangsprijs.

Meer informatie en aanmelden

Delen

Onderwerpen