Best practices

Visie op dienstverlening, strategie en implementatieplan, Tilburg

Visie op Dienstverlening, Tilburg...

Visie op Dienstverlening 2016 – 2020, Leeuwarden

Visie Dienstverlening Leeuwarden...

Trends en ontwikkelingen Dienstverlening, Rotterdam

Trend en ontwikkelingen cluster Dienstverlening, Rotterdam...

Omgevingswet programma en plan van aanpak gemeente Leiden

Organisatie Programma Omgevingswet Leiden Programmavisie Omgevingswet Leiden Plan van aanpak Omgevingswet...

BER-gemeenten: regionaal multichannel KCC

De gemeenten Bergen op Zoom, Etten-Leur en Roosendaal (BER-gemeenten) zijn bezig met de oprichting van een regionaal, multichannel KCC. Vanuit...

Zwolle: Innovatieve begeleiding WOZ-cyclus

De gemeente Zwolle heeft een nieuwe werkwijze ontwikkeld bij het heffen van gemeentelijke belastingen, en de afhandeling van de bezwaren...

Zoetermeer: vooruitstrevend in deregulering

De gemeente Zoetermeer is vooruitstrevend in deregulering. Allereerst in de horeca. Zoetermeer heeft nooit een horeca-exploitatievergunning gehad, maar loste dit...

Haarlemmermeer: burger sneller geholpen

Hieronder vindt u enkele voorbeelden van dienstverlening in de gemeente Haarlemmermeer uit de dagelijkse praktijk, gericht op het sneller en...

Breda: brengt procedure Bouwvergunning terug naar 8 weken

Binnen gemeente Breda is in het kader van de implementatie WABO het verkorten van de doorlooptijden in een apart project...

Zwolle: een goed begin van het Klant Contact Centrum

Sinds maart 2009 is de gemeente Zwolle bereikbaar via het telefoonnummer 14038. Negen voormalige servicenummers zijn ondergebracht bij 14038. De telefoontjes worden...

1 2